Her på matriklen...

Der vokser alt som ukrudt (inkl. ukrudtet)...

Marcus' fødder vokser - altså, hvis man da kan blive ved med at kalde de gigantiske str 44/45 plader han render rundt med for fødder..?
Og så er de smalle - Dårlig kombo...
Er i klar over hvor bøvlet det er at finde smalle sko og sandaler i den str?

Arn vokser også som ukrudt...
Han er lige røget i en str 68, og jeg ER begyndt at kigge mig om efter tøj i en str 74...
Seriøst - man kan næsten se på ham at han vokser..!

Ukrudtet - det behøver jeg heldigvis ikke købe nyt tøj til, det klarer det uheldigvis helt af sig selv!
Det måtte nu også meget gerne vokse lidt mindre...
Specielt mælkebøtterne...

Løsningen på problemet med Marcus sko har jeg endnu ikke fundet (råb højt hvis I kender til sko til en fornuftig pris (nægter at bruge en formue på noget han alligevel ikke kan passe om 3 måneder) som passer til laaaaange og smalle fødder!!!)

Men Arn - der er Trendsales min gode ven...

Feks - så elsker jeg Holly's bodyer til ham
Og selv om nyprisen er fornuftig, så foretrækker jeg altså brugtprisen...
Så jeg klikker mig lige ind på Trendsales, søger på Holly's i str 74 til drenge - og vupti, så er det bare med at udvælge favoritterne til ham...

Klik, klik, betal...
Og et par dage efter ligger det i min postkasse, klar til at blive taget i brug...

Me LIKE!
Holly's - Body
Holly's - Body
Molo, Holly's, småfolk - Body
De øverste to, plus dem med store kløvere og den mørkeblå på det sidste billede frister mig overmåde meget lige nu

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

4 kommentarer:

  1. Måske pladerne kan passe Adidas? De har reddet os utallige gange 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må have pladerne med et smut forbi en sportsforretning og teste Lise :0)

      Slet
  2. Her hjemme bruger den ældste ( læs: 12,5 år) str 45og har meget smalle fødder. Vi køber Ecco sandaler og har altid gjort. Derudover lever han for kondisko, der køber jeg nike, han vil helst have nike free. De behøver ik koste en formue, har købt nuværende par på TS aldrig brugt for 400 kr og de er ægte:-) min søn har desværre rygproblemer, så de pågældende sko og sandaler er det han kan gå i.

    SvarSlet
    Svar
    1. hmm...

      Ecca er bare så dyrt - selv om man nu polejer at kunne spare en del ved at køre til Flensborg og købe dem...

      Jeg må se på det

      Slet