Dengang for længe siden...

Før jeg gik vildt meget op i økologi, og overhovedet ikke havde styr på hvad diverse produkter indeholdt af dims...
Der elskede jeg produkterne fra L'Oreal (som du kan finde et større udvalg af her)...
Specielt deres skriggrønne bodyscrub var jeg rigtig glad for at bruge, og den lyserøde shampoo fra El'Vital...

Men altså, så blev jeg bevidst om alle de her ting og miljøet og hist op og herned...

Og så begyndte jeg at gå efter produkter der reklamerer med at være rene og økologiske, som feks. Jurlique, REN, Estelle & Thild og Rudolphcare...

Ikke fordi jeg egentligt har sat mig ind i om L'Oreals produkter er fyldt med alt muligt, det må jeg hellere skynde mig at skrive..!

Men - Nu er jeg blevet lidt fast i mine vaner når det kommer til skønhedsrutiner, og har bestemte produkter jeg foretrækker at bruge...
Og så er det rigtig dejligt at finde ud af at der er en webshop der har dem alle sammen...

(Det er bare lidt lettere med webshops når det kommer til at købe sådan noget...
Jeg gruer altid for at en af ungerne skal vælte hele butikken, når jeg en sjælden gang i ny og næ sniger mig ind sådan et sted hvor den slags ting bliver forhandlet...)

Det er webshoppen Ezzence.dk jeg snakker om her...

Jeg blev rigtig positivt overrasket da jeg browsede deres produkter igennem - Og så var det let at finde frem til deres øko-afdeling (man skal sjovt nok bare klikke der hvor der står "økologi")...

Og hvis I nu sniger jer ind og tjekker det ud - så læg lige mærke til de priser de har - Hallelujah, de har fået sig en ny fast kunde i mig...

Uheldigvis var det jeg egentligt stod og manglede udsolgt, da jeg sad og valgte ting til min indkøbskurv...

Men - Nu havde jeg lyst til at prøve en anden eyeliner, og kunne godt tænke mig at prøve noget makeup fra Yongblood (som jeg har læst og hørt rigtig meget godt om) - Så jeg bestilte en Gel liner, og en pensel der skal bruges til at påføre den med (og aldrig har jeg haft en eyeliner der var så let at påføre, så den har helt sikkert min anbefaling)...
Selve indkøbsoplevelsen var fin...
Der var god kontakt, det var let at se om produktet var der...
Leveringen var hurtig og nem, omend portopriserne er lidt til den høje side...

Jeg elsker virkelig når der er mulighed for fri fragt, og man kan slippe for at betale porto - så er det sagt...
Men med undtagelse af det, så kan jeg kun anbefale Ezzence.dk!

-------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Ezzence.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar