Madplan uge 24/2014

- Blomkålsgratin med Grøn Salat
- Kærnemælkskoldskål med Kammerjunkere
- Pizza Pepperoni
- Kartoffelsalat med pølser
- Pulled Beef Burger m. Coleslaw
- Pasta Bolognese
- Hakkebøffer m. Flødekartofler og Bløde Løg

Jeg har ALDRIG prøvet at lave pulled noget som helst - Så jeg er lidt spændt på hvordan det bliver...
Forhåbentligt bliver det godt...

Min dejlige mand har sagt han godt vil lave mad en gang om ugen igen, og som tak for det har jeg prøvet at tage meget hensyn til ham i ugens menuplan (selv om han ikke er så vild med gratin - tror det er kålen der skræmmer ham lidt...).

Jeg nyder vejret, og halser bagefter mig selv.

Jeg tror jeg lider af et klassisk tilfælde af at der er så mange ting jeg gerne vil, at jeg ikke får lavet nogen af dem.

Haven trænger til en tur...
Huset trænger til en tur...
Opvasken skal tages...
Alba trænger til masser af nyt undertøj...
Arn trænger til sommertøj i en ny størrelse...
Jeg skal have hæklet en flodhest og strikket et par shorts...
Og så begynder jeg også at få lyst til at få malet nogle af alle de der projekter jeg har stående...
Og sådan set, så ville jeg også gerne have lagt en masse ting til salg...

Jeg må vel bare igang med en prioriteret rækkefølge - ikk?

2 kommentarer:

  1. Tak for inspiration endnu engang - vi er røget ind i sådan en periode hvor vi kører de samme 4-5 retter igen og igen - og de er bare ikke særligt spændende i længden :)

    Jeg laver daglige to-do planlister ellers når jeg ingenting - med daglige lister kommer jeg stille og roligt omkring det hele ;) 

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gentager nu også mig selv lidt for tiden - Mest fordi der bare er nogle favoritter der skal nydes en masse for tiden ;0)

      Når det bliver sådan her, så plejer jeg også at gå igang med at lave lister - Det skaber lidt mental ro til at få udført opgaverne

      Slet