Tjahh...

Så lavede jeg da lige min egen blog...

Den kommer nok til at handle om min dagligdag, håndarbejdsprojekter, min have og familie.

I skrivende stund er jeg en kvinde på 29, med en mand på 30, en søn på 10 og en datter som efter planen skulle ankomme til september...
Jeg arbejder som dagplejemor, men har før det arbejdet som lærer i 5 år.

Jeg kan godt lide mode, at hækle, strikke og sy... Jeg spiller klaver og synger og jeg elsker at bage og lave mad. Min have går jeg også meget op i - selv om den som sådan ikke er noget særligt endnu.

Min mand har bygget et fantastisk hus til vores familie der stod færdig i 2009 - og stille og roligt arbejder jeg med at udvikle haven i mit eget tempo... Jeg skal jo også helst kunne holde den ;0) Nogle gange går det dog lidt for langsomt efter min smag - men sådan er det jo når pengene også skal bruges på mange andre ting!

Det var lidt om mig - nu må vi se hvad der kommer til at ske på den her blog...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar