Sengen er i hus...


Og i den forbindelse - Ja, så er der jo altid lidt ekstra man gerne vil have fingrene i... feks en sengerand!

Jeg har ikke fundet en færdig som jeg er 100% vild med (med mindre den koster en formue) - og jeg har ikke rigtigt noget stof liggende som lige er det jeg drømmer om...

Så mig igang med at gennemtrawle nettet for at se hvad der frembyder sig, og sandelig om jeg ikke fandt disse to: et lilla m. hjerter fra Mow Living (som jeg for øvrigt synes det er for dårligt ikke masseproducerer deres Brown Owl akryldug, og børneudstyr!) og en alfesengerand fra Ikea.

Hver for sig er de kære... men SAMMEN - der tror jeg de kan blive rigtigt lækre...
Nu arbejder jeg på at få dem købt, og så vil jeg vise jer hvad jeg mener!

Der ud over, så kigger jeg også lidt på sengetøj
Jeg drømmer lidt om disse sæt:


By nord sengetøj

Katvig sengetøj

Soft Gallery sengetøj

Holly's koralfarvet sengetøj
De fleste af dem er stadig til at købe, men det koralfarvede fra Holly's kan jeg kun finde fra ny i babystørrelse... øv, øv, øv!

(De to øverste billeder er fundet hendholdsvis på DBA og Gul og Gratis)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar