Dybt, dybt suk...

Sidder jeg lige og tænker inden i mig selv.

Det har bare været SÅ godt med hækleriet i dag - det kørte nærmest der ud af af sig selv, og det var SÅ tilfredsstillende...
Indtil jeg egentligt kom til at se på hvad jeg lavede!

Det der skulle være en skålformet underkrop var nærmest flad og mærkelig.


Hmm - Mig smide storebror af min computer for at tjekke opskriften til bamsen... Ganske rigtigt, Jeg skulle have hæklet femkanterne rundt om den midterste sekskant, og ikke sekskanter...

Nu ser hækletøjet sådan her ud, og jeg samler mig mod til at starte forfra igen ;0)


PS: Tror jeg tager en hyggesession med prinsessen først, det hjælper altid på humøret!

6 kommentarer:

  1. Pyt pyt og øv øv - Jeg hader også bare at pille op, men på den anden side så "stirrer" sådanne noget også bare på en indtil man tager rigtigt fat igen. God hyggestund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sandt - og jeg vil gerne have bamsen færdig NU, for der er nogle andre ting jeg skal have prøvet af og leget med, men har forbudt mig selv at gå igang før den er færdig

      Slet
  2. Å, så kjedelig å hekle feil. Det er så kjedelig å måtte gjøre noe på nytt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændigt... Meeen,I det mindste var det ikke i starten af bamseprojektet, men i slutningen jeg lavede sådan en stor fejl...

      Havde det været i starten er det ikke sikkert jeg nogensinde var blevet færdig, men det ved jeg at jeg bliver nu

      Slet
  3. Øv hvor ærgeligt...men op på hesten igen! Du må smede mens hæklenålen er varm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Så sandt, tror vi alle kender de der halvfærdige projekter der ligger og kigger på en - bare fordi de drillede lidt...

      Har sat mig det mål at bamsen skal være færdig til på fredag. Jeg satser på at jeg når det!

      Slet