Der var lige en fridag i dag...

For officielt er jeg startet fra barsel - Men når det eneste faste barn jeg har, der er startet, er min egen datter... og der ikke lige kom nogle gæstebørn - Ja, så betragter jeg det lidt som en ekstra fridag til mig ;0)

Det gav mig også lige mulighed for at få lavet give away-præmierne færdige, og de skulle nu være på vej til rette ejermand.

Liberty-lapperne er blevet forvandlet til en lille pude (så lille, at min fyldpude er lidt for stor til den... men det går nok)...



Der er blevet klippet/skåret en ballerina, og et tryk er blevet sendt afsted i et fint gult rør...


Og så til noget træls....

Nu har jeg to gange, FORGÆVES, kørt til Søstrene Grene i Kolding fordi jeg vil have garn... men de har bare ikke fået noget hjem endnu *suk*

Det er specielt den karrygule jeg godt vil have fingre i...

billede er lånt her

Er der nogen af jer der tilfældigvis ved hvilken SG jeg skal hoarde for garn derude? Ved den i Kolding ikke får varer før om 14 dage igen, og der er det ikke engang sikkert de får garn i den sending *suk*


11 kommentarer:

  1. Sikke da nogle fine ting du har lavet, er altså helt vild med din ballerina :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak skal du have - er også selv ret stolt af den ;0)

      Overvejer lidt at lave en i anden positur også...

      Slet
  2. Ihh Karen hvor er den fin :)
    Jeg glæder mig helt sindssygt til at modtage den, den bliver helt perfekt i lillesøsters seng :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber da at du/hun bliver glad for den ;0)

      Slet
  3. Jeg skal se, om jeg kan komme forbi SG i morgen og kigge efter det karrygule garn her i Aarhus. Det skal være bomuldsgarnet, ikke? (Jeg har jo ikke forstand på det, men jeg forestiller mig, at uldgarnet nok vil blive lidt for vildt til et cover ;) )
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare lidt ;-) så ja, bomuldsgarnet hvis de har Line...
      Vi er lidt bagefter med varerne i trekantsområdet

      Slet
  4. Fedt med en ekstra fridag...og velkommen tilbage på jobbet...der kommer sikkert snart børn til dig...så din datter kan få nogen at lege med...Hav en god aften. De er så skønne dine ballerinaer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak ;0) mega "hård" opstart...

      Slet
  5. Hov nu fulgte jeg lige dit billedelink, og der er henvist til tante grøn (tanterne), altså ik søstrene grene. Ved nemlig ik om søstrene grene kommer med den karrygule igen? Var det ik noget med de vil komme med nye farver istedet...

    SvarSlet
  6. Så fin ballarina. Min svigermor har været dagplejemor i 15 år. Det lyder som det hyggeligste job..:-)
    Rigtig hyggelig blog du har.
    Kh V

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak...

      Jeg er i hvert fald glad for mit arbejde!

      Slet