Jeg er igang med noget...

Et sy-noget...

Og lige i det her stof...


Det er ikke et noget til prinsessen, eller huset, eller storebror eller farmand...
Nej, det er et noget til mig selv...
Et noget jeg længe gerne har villet have fordi jeg i bund og grund bare er en barnlig sjæl...

Jeg håber det bliver godt!

Det pink isoli har jeg fået fra min mor... Nogle steder er det lidt falmet, men det går nok, jeg skal nok blive glad for mit noget alligevel!
Minnie-stoffet er en meget tynd jersey/interlock som jeg har arvet fra min søsters gemmer...

Overvejer lidt om jeg skal sy noget til prinsessen i samme stoffer - det kunne da være lidt sjovt ;0)

Og prøv lige at se de her lækkerier



Dejlige - ikke?

Og til sidst, et billede jeg tog i går af prinsessen og jeg... Et billede uden makeup (KRISE!!!!) Men jeg synes det er blevet rigtig godt, så I får lige lov at se det!


I dag står den på tur til Tyskland... Der skal storhandles (og nej, jeg taler ikke om slik og sodavand...)

Have fun derude!



4 kommentarer:

  1. Sikken en masse lækkert stof.
    God tur til tyskland (mon der ikke sniger sig lidt slik med i indkøbskurven?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig sneg der sig slik med ;0) Men ikke så forfærdeligt meget... mest mad og sådan noget!

      Slet
  2. JA til å ha et barnslig sinn -det er sunt :) Jeg gleder meg masse til å se hva du skal lage.
    Nyyyydelige stoffer og foto av deg og din lille pike.
    Tur til Tyskland - heldige deg! God tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt at holde fast i sit andre barn - det er jeg fuldstændig overbevist om!

      Det glæder jeg mig også til, håber håber håber det bliver godt!

      Takker...

      Ja, jeg er egentligt glad for at bo så tæt på grænsen... Min mand og jeg snakkede om i bilene måske lige at tage en dagtur til Hamborg en dag... den ligger jo ikke så forfærdeligt langt væk heller...

      Slet