Jeg var heldig i går...

Dels, så vandt jeg en e-bog fra Tina Dalbøge på Karen Klabæk's blog... Men jeg fandt også en enkelt rulle af det hyldepapir jeg har søgt efter da jeg var i Kolding...

Pyyyha!

Straks måtte jeg lege med det i morges - og gik igang med at pimpe mit Ikea Lack sofabord...
(Selv om jeg har fundet én rulle - så ville det stadig være skønt med en til!)

Jeg føler mig ret sikker på at den blomstrede tape bliver skiftet ud med en mere neutral... Det skurrer lidt i forhold til resten af indretningen med den tape der...


Jeg har også været ved at lave et af de perleophæng man ser overalt i blogland

Perler fra SG og snor er den voksede tråd som Netto havde for et par uger siden
Så har jeg fået syet dukkesengetøjet færdig, og pimpet dukkesengen lidt ekstra med små wallsticker-blomster

Sengetøj i harlekinstern fra Stof2000, gul piping fra Stof og Stil og  lilla vintagestof fra gemmerne

I går kom de her fantastiske stager ind af døren - det er Christina Daubjerg der har lavet dem (og jeg kan flovt nok ikke lige huske hvilken der er hendes blog) - men de er SÅ smukke!



Og sidst - et close up af mine Karen Fabech huse...


Resten af dagen skal bruges på at hækle og få lagt mit gamle aluminia-stel på QXL...

Have fun peoples!

11 kommentarer:

  1. Hold da op jeg synes dit bord er blevet flot!
    - er det tape du har rundt i kanten?

    SvarSlet
  2. Sejt bord :-)
    Men måske har du ret, liiidt for mønstret kant ;-)
    Lækkert harlekinsstof - må vist lige (tilbage) til Stof2000 :-D
    Har du set, antikvaren ved Vejlevej har ophør 50%?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - kører der forbi hele tiden når jeg skal ind til byen - men har ikke været inde at kigge...
      Har dog registreret at Verner Panton skal-lampen forsvandt ret hurtigt ;0)

      Ja - Jeg overvejede... har du noget hvidt ikke så mønstret tape (ikke af masking typen) - for jeg har faktisk kun det her, og så det røde med hvide hjerter fra tiger af...
      Eller ved du hvor der er et godt udvalg der er til at komme i nærheden af prismæssigt?

      Slet
  3. Wow, for en jobb med det bordet... Vi har også et stort Ikea Lack bord, men jeg har lurt på om jeg skal male det... Din måte var jo mye mer kreativ :)
    Søtt dukkesengesett :)
    God påske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald godt lide det... og hvis folien ikke havde drillet ved bordpladen da jeg lagde det på - så havde jeg slet ikke behøvet at tape kanter!!!

      Det bedste er at man jo ret let kan skifte folien ud med noget andet hvis man får lyst...
      Det sværeste er at finde teknikken til at få kanterne skåret lige af - og at finde ud af hvordan man lettest får det til at lægge sig pænt uden luftbobler...
      Så før du kaster dig ud i et bord, ville jeg måske prøve med noget mindre først...
      Men resultatet er SÅ fedt ;0)

      Slet
  4. Gud hvor er det blevet fedt! Det er jeg nødt til at prøve ved et af vores lackborde også:-)

    Jeg er ved at samle materiale til et indlæg om nyere bloggere der inspirerer mig - Jeg vil rigtig gerne have din blog med i det indlæg. Hvis du har lyst må jeg så låne nogle af dine billeder til indlægget?
    Dorthe

    SvarSlet
  5. De har massere hyldepapir i min tiger :o) Skriv til hvis jeg skal købe til dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne godt tænke mig en rulle mere af det blå - så hvis det ikke er til for meget besvær, ville det være skønt hvis du kunne skaffe mig sådan en ;0)

      Slet