Så er vinderne fundet...

Hold da fast - 43 nye læsere har jeg fået på den tid min give away har været igang, og det var også nogenlunde så mange der valgte at deltage...
Masser af lodder også, men eftersom jeg skrev dem på en seddel og smed dem i en kasse efterhånden som I kommenterede, ved jeg faktisk ikke hvor mange lodder det blev til (dovenskaben længe leve).

Men vinderne er:

1. vælger blev Rikke med bloggen Kreanurligheder og kærlighed
2. vælger blev Maupelou med bloggen Maupelous love
3. vælger blev Britta med bloggen Storm & Co

Stort tillykke til jer!!!

Kontakter I mig lige med hvad I ønsker i prioriteret rækkefølge?

Er der nu nogle derude som måske kunne tænke sig en ballerina eller et tryk alligevel (selv om I ikke vandt det) - så kan I muligvis overtale mig til at vi kan finde ud af noget (trykket er dog indtil videre i begrænset omfang).
Kontakt mig på min mail hvis det har interesse!

3 kommentarer:

  1. Jæh og hurra hvor skønt!!!
    Jeg har sendt dig en mail :)
    Kh

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderne. Jeg ved bestemt godt hvad jeg havde valgt hvis det var mig der vandt. ;)

    SvarSlet
  3. Wauw.... Ej hvor er jeg glad! Takker mange gange. Sender dig en mail.

    SvarSlet