Pyyyyha...

Så har jeg fået skrevet opgaven færdig... Og oven i købet over 12 timer før den skal afleveres... whau siger jeg bare!

Til gengæld går den vilde jagt nu på en printer - for selvfølgelig er der ikke mere blæk i min (suk).

Men jeg kan slappe af - nu skal jeg bare have nærlæst bøgerne, og forberedt et genialt forsvar til den 25. juni (hader virkelig eksaminer - hader, hader, hader dem!)...

Håber I nyder den sidste dags varme - vejrudsigten for de næste par dage ser 10-20 grader køligere ud, og med lidt regn ind imellem (suk igen).

Jeg vil bruge resten af dagen på at printe ud, gøre rent, og slå græs (og - nååååhhh ja, køre til Jelling og smide opgaven i postkassen).

Have fun!

6 kommentarer:

  1. Tillykke, hvor dejligt at blive færdig! Og skulle du mon ikke nyde resten af dagen i solen i stedet for alt det praktiske arbejde :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gid jeg kunne... Men her skal være rent til når dagplejebørnene kommer i morgen :0)
      Men lige nu tager jeg mig en lille hyggeslapper med lillepigen...

      Slet
  2. Åh, kender det bare godt det der... Med eksaminer og printere der af en eller anden grund aldrig virker når man virkelig har brug for dem :)
    Jeg er heldigvis færdig med de skriftlige, og skal bare lige op til en enkelt mundtlig på onsdag :)
    Tillykke med det btw :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har så også kun en mundtlig - men først til den 25. - så der er et stykke tid til

      Slet
  3. Dejligt for dig at du er færdig med den og fandt en fuld printer. Så går resten sikkert som en leg tror jeg :0)

    SvarSlet