Her i går...

Satte jeg mig lige til hakkebrættet (ja, det er altså symaskinen der bliver kaldt det)... Undertrådsspændingen driller stadig, og den er derfor ikke så sjov at sy med.
Det er ikke fantastisk pænt syet - Men det virker indtil videre...
Og hvis det redder bare lidt af mine noder (for ikke at tale om min dyre blokfløjte, og harpiksen til min violinbue) fra Albas meget ivrige fingre, ja, så har det altså været det hele værd :0)

Og så til noget ret fantastisk - Jeg faldt faktisk over et dynebetræk, som var pænt nok til at jeg syntes det var værd at købe med hjem, da jeg i går var i den lokale, kommunale genbrugsforretning....
Det er jo nærmest et mirakel :0)

Her skal I lige se vidunderet...
Eftersom jeg nok ikke kommer til at bruge et helt betræk, så sælger jeg gerne noget af det til 30,- for en ½ meter i fuld bredde (plus porto oven i), hvis det skulle have interesse!

Nå, jeg vil nu gå igang med at forberede mig mentalt på at skulle til møde med min studievejleder... Jeg håber der kommer noget godt ud af det, for jeg er ret frustreret for tiden...

Det er ikke nemt når det føles som om alt bare ramler en lille smule sammen om ørerne på én - Så er sommerferien bare ikke helt lige så lys, dejlig og afslappende som jeg godt ville have den til at være!
Forhåbentligt kommer der styr på studiefronten i dag - Og så må jeg bare tage resten som det kommer :0)

2 kommentarer:

  1. Fint dynebetræk - jeg er også hende den sure nej-mor for tiden. Min Ida kravler op over det hele, også gerne IKEA skamlen som hun har trukket midt ud på gulvet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohh - den er heller ikek sjov...

      Sure nejmor er næsten den mest træls rolle at have! Men nogle gange er det bare den hat man er nødt til at tage på...
      Jeg bliver ved, og ved med at sige nej til Alba (på den pædagogisk korrekte måde) og fjerne hende fra det hun ikke må...
      Og hun bliver bare VED med at kravle direkte tilbage med et kæmpegrin og vente på at jeg igen kommer...
      Jeg siger dig - pædagogisk korrekte måder kan ind imellem virke ret ubrugelige :0)

      Slet