Jeg elsker simpelthen den her bloglandspakkeleg...

For først fik jeg disse vidunderlige ting fra hende her...

I går fik jeg så pakke fra hende her - Fyldt med den ene lækre ting efter den anden... prøv bare at se hvor heldig jeg var:
En skøn skøn dådyrpude - lige nu bosat i min sofa, men måske får Alba den ind på hendes værelse når vi går igang med at lave et til hende :0)
Skønne konvolutter, maskingtape, nøgleringsdims og kunstige frimærker... nøgleringsdimsen hapsede min mand, han havde lige gået og tænkt han manglede sådan en :0)
Balloner, som Marcus straks følte sig overbevist om var til ham
En skøn hæklenål, og en elefantranke... Jeg havde planlagt at lave en selv, fordi jeg forelskede mig i dem på hendes blog, men nu har jeg fået en ranke fra mesterens egen hånd, og den pynter så fint på Albas seng!!!
papir fra Minimega, og noget skønt sort læder... 
Dejlige, dejlige ting - Jeg var helt oppe at køre over at have fået så skøn en pakke!

Men, men, men...
Se nu hvad den søde postmand bragte mig i dag fra hende her
Skøn kæde i sort og neongrøn/gul - perfekt kæde, for den kan holde til at Alba hænger i den (hun er stærkt facineret af halskæder, det må jeg jo indrømme)
Disse skønne æsker, som jeg sådan håbede var til mig da jeg så dem på hendes blog - er de ikke bare skønne?
Nogle flere, meget tynde æsker - er de ikke bare fine??? Jeg går og kigger mine skuffer igennem efter nogle ting der kan komme i, så de kan stå og pynte på skrivebordet :0)
Og lidt skønne gavemærker... Jeg ELSKER sommerfugle!!! Det ved jeg ikke om jeg har nævnt før???
Jeg må indrømme - jeg føler mig virkelig beæret over at have fået så smukke og skønne ting, fra tre så kreative og skønne kvinder!!!
Det gør, at solen bare skinner lidt mere, og dagen lige blev den tand lysere.

TAK for de helt utroligt smukke ting!!!

4 kommentarer:

  1. He he- kunne jo godt huske din kommentar ang elefanterne, så selvfølgelig skulle du have den. Viser den nok lige frem ovre "hos mig" også:-) Og velbekomme- er glad for det blev godt modtaget. Det hare været hyggeligt at gå og finde ud af hvad du skulle have. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Vis endelig løs - den er simpelthen så skøn :0) Jeg synes det er en rigtig hyggelig leg - jeg er i hvert fald ikke afskrækket fra at prøve igen en anden gang :0)

      Slet
  2. NEJ hvor er du dog heldig, det var da nogle helt igennem skønne sager...eeeehj jeg blir da helt misundelig. Jeg er ik med i nogen gave leg. ØV!

    Men heldige dig - kan godt forstå du glædes:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været helt benovet over de skønne ting jeg har modtaget hver gang jeg åbnede pakkerne...

      Jeg synes jo ikke selv at jeg sendte noget til dem der berettiger så skønne gaver - Men jeg er så glad for dem...

      Som sagt, jeg kunne godt finde på at være med igen en anden gang!

      Slet