Jeg tror faktisk, jeg er begyndt at samle på colorways...

For se bare her:
Jeg ved at der i hvert fald også findes en hel pink - og en blå udgave... Dem må jeg da næsten have :0) 

Og så har jeg fået lidt mere stof til samlingen... Dels har jeg lige været et lille smut i Stof2000 i Kolding Storcenter for at købe lidt basisting (og selvfølgelig kom der mere i kurven end det - tsk tsk tsk)...
Men der landede skam også noget i postkassen.

Jeg har sat en stopklods for mig selv nu. Jeg skal i hvert fald have solgt noget mere stof og andet, før jeg køber mere.
Bare ærgerligt at alle har ondt i "ferie"-pungen... Der har ikke været meget salg, efter folk er begyndt at arbejde igen *suk*
Fohåbentlig vender det snart! Ellers bliver det i hvert fald en kold tyrker for mig (hæ hæ).
Alle stofferne i dette indlæg har jeg noget til salg af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar