Så fik jeg da lavet to ting færdige...

Blandt andet tæppet, som jeg viste frem i bloggens spæde dage (Du kan se indlægget lige her)...
Det har ENDELIG fået hæftet ender (jeg var ret nybegynder udi kunsten at hækle - så der er mange fif jeg har lært siden da)...

Jeg synes det er blevet SÅ skønt, og elsker de klare og glade farver...

Det lyser lidt op i alt det hvide, som er baggrundsfarven i mit hjem :0)
Superskurkens nye gardin, som jeg viste lidt frem her, er også endelig færdig. Presset and all!!
Så nu håber jeg bare ikke at der er gået så lang tid at hun ikke vil have det mere :0)
Det er ikke meget jeg får lavet... Men lidt er bedre end ingenting!

I morgen står den på eksamen i psykologi (nerverne ER begyndt at vise sig), og forhåbentligt får jeg en stand til Trendsales Fashionflea på lørdag...
Jeg er stadig ikke færdig med at lægge annoncer ind, men jeg når nok det alt sammen :0)

Søndag skal jeg jo til blogtræf lige her og det glæder jeg mig mægtig meget til...
Også selv om det ser ud til at jeg er nødt til at tage Alba og mig med tog/bus for at komme derhen.
Bilens servostyring er gået i stykker...
Og regningen for at få det lavet???

Det bliver DYRT!!!

Det siges jo at en ulykke sjældent kommer alene - Men behøver det ligefrem at styrtregne med dem???
(Laver "sad puppy eyes")
For det føles som styrtregn i min tilværelse lige for tiden - og har gjort det LÆNGE!!!

Oh well... Modgang gør stærk!

6 kommentarer:

  1. Men det vil hun MEGET GERNE hende Superskurken....meget gerne endda!
    Hold fast hvor er det flot - du er en helt med en hæklenål ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da meget heldigt... Ellers måtte jeg jo til at finde en plads til det herhjemme ;0)

      Slet
  2. Smukt tæppe! Mon pakken med dråberne er kommet frem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg - jeg har bare ikke fået hverken skrevet til dig - eller lavet indlæg...
      Jeg falder vist lidt af på den :0)

      Slet
  3. Ej hvor er de fine tæpperne.
    - og puuhhaaa med bilen....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de er blevet ganske gode

      Slet