Kreative dage...

Jeg var afsted til messen i weekenden... Jeg var afsted lørdag, og hold da fast der var mange mennesker!!!
Jeg fik ikke taget så mange billeder, jeg havde travlt med at suge indtryk til mig, genkende bloggere der gik rundt i menneskemængden, og holde øje med min lille bøllespire som bestemt ikke er bange for at blive væk fra sin mor ;0)
Jeg så dog et par skønne strikkede sager som jeg huskede at få taget billede af
Der var også nogle andre sager jeg var vild med - men jeg glemte at tage billeder
Egerntrøjen er fra et hæfte fra Hjertegarn som jeg købte med hjem, og den skønne vest kan du finde opskriften til her

Jeg fik også købt lidt sager
- Lidt bomuldsgarn og papirsager fra Søstrene Grenes stand
- Lidt Drops Alpaca fra Krestoffer
- Lidt skønt bomuldsstof fra Stof2000

Men jeg kunne have brugt SÅ mange penge - Garngaragen havde mange ting jeg godt ville have haft med hjem, men jeg tog afsted med et ret stramt budget (uheldigvis) - og jeg orkede ikke at stå i kø i evigheder ved hæveautomaten...

Det interessante er, at det jeg egentligt ville have købt, var noget spaghetti-garn...
Det havde jeg så ikke noget med hjem af...
Udvalget var alt, alt for sølle!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar