Er der nogen af jer...

Hvis weekender bare er booket op, fra nu og indtil nytår...
Fyldt med fest og farver???

Heldige kartofler!
Mine weekender er fyldt med at være hjemme, lige så stille og roligt...
Men hvis jeg nu skulle afsted, ved jeg da godt hvor jeg fandt mit outfit...

Mon I kan gætte hvad jeg snakker om???

...
...
...

Bingo!
Trendsales selvfølgelig
Asos - Kjole
Zara dip dye enestående gallakjole - ombloggede maxikjole
By Malene Birger - kjole
Her så I lige et udpluk af favoritterne på de to første sider i str. M...
Øverste fra Asos, næste fra Zara og den sidste fra Malene Birger...

Man kunne jo bare blive SÅ stanglækker...
Ærgerligt jeg ikke har en undskyldning til at købe nogle af dem...

ØV!

Lige et direkte link til jer: 

Og indlægget bringes i samarbejde med Trendsales - hvis nu nogen var i tvivl...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar