Kan I huske...

Kommoden her??

Den har holdt flyttedag, for vores sidste sofa er kommet hjem igen (den har været lånt ud)
Og det kræver atter engang lidt omrokering af hjemmet...

Men jeg er blevet rigtig glad for det - for den er nu blevet min nye krea-kommode
Det er nu her glimmer, klister, tape, papir, tegnesager, akvarelmaling, folie og alt det der, nu opholder sig...

Altså, alle mine kreasager med undtagelse af det jeg bruger til at sy med, og mit hækle/strikkegrej...

Jeg ved godt billederne roder - Men det er en proces "in the making", så der er stadig sager der skal findes plads til, ting der skal udstilles osv....
Faktisk har jeg gang i den store gennemgang af små skabe, kasser og skuffer...
Der bliver sorteret med hård hånd, og reorganiseret i stor stil.
Jeg har nu ting samlet på et sted, der aldrig har været samlet før...

Og det føles GODT!!!

Kommoden har fået hyldepapir fra Tiger på fronten - så kan det altid fjernes igen...
Dimseholderne fra Ikea er også kun blevet sat op med dobbeltklæbende tape - Så kan den altid bringes tilbage til det den var, hvis jeg føler for det...

(Og det i den lilla vasketøjskurv fra Netto er alt mit gavepapir... Jeg har svært ved at lade det være i forretningen hvis jeg ser noget lækkert... suk)

12 kommentarer:

  1. Altid dejligt når man får organiseret sine kreating. God ide at lave midlertidige løsninger, så kommoden kan bringes tilbage eller du får andre ideer. God weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde - Jeg synes jo selv det er fantastisk at få så godt styr på det nu :0)
      Gør det langt lettere at starte op på et projekt

      Slet
  2. Det ser da godt ud:) Og fed idé med 'dimseholderne'!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en fantastisk ide - desværre kan jeg ikke selv tage æren for den...
      Jeg så den første gang inde på Tina Dalbøges blog, som selv har fundet den et andet sted...

      Måske jeg skulle prøve at finde endestationen for den ide og lave et link dertil ;0)

      Slet
    2. Jeg vil tro du ender hos IKEA, for.de.bruger dem i indretningen af.deres.miljøer... lækkert med en kreakommode :-)

      Slet
    3. Jeg vil tro du ender hos IKEA, for.de.bruger dem i indretningen af.deres.miljøer... lækkert med en kreakommode :-)

      Slet
    4. Det skal nok passe :0)

      De er multifunktionelle og billige ;0)

      Slet
  3. Det klæbefolie er helt fantastisk, jeg har det også liggende i gemmerne (sammen med tonsvis af andre ruller papir, for jeg har samme svaghed som dig) ;-)
    God weekend! :-)
    KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes generelt set klæbefolie er fantastisk - Jeg mangler bare at man kan købe noget "print selv"-folie, så man kan få nogle af alle de skønne tapetmotiver over på folie...

      Slet
  4. Den er fin ! Dejlig med et krea-domæne :)

    SvarSlet
  5. Den ser da virkelig sød ud!
    har en giveaway kørende på min blog som du meget gerne må deltage i :-) http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet