Sarah McLachlan - Angel

8 kommentarer:

  1. Fantastisk sang!! Men pyha, den rammer mig lige i maven i dag:( Håber bare du nyder sangen og ikke er fanget i 'sweet madness'.

    SvarSlet
    Svar
    1. N opes... Jeg kom bare til at tænke på den i morges ;o)

      Slet
  2. Jeg er også helt vild med den sang - husker den fra filmen City of Angels med Meg Ryan og Nicolas Cage. En rigtig tudefilm, men absolut værs at se igen (alene med en ordentlig æske Kleenex, vel at mærke!).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok længe siden jeg har set den... Måske jeg skulle grave den frem af gemmerne :0)

      Slet
    2. hi hi, same for mig - ELSKER den sang, men den rykker lige ind i min fortids blødende teenagehjerte. Dog et skønt "gensyn". Tak for det :-)

      Slet
    3. Jeg har det lidt på samme måde med Tracy Chapman og hendes sang "the promise"

      Slet
  3. en meget smuk sang. Kom forbi via dit indlæg "Her i blogland" men fandt det ikke - men ja man kommer ret tæt på hinandens historier her i blogland..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - min datter fik på mystisk vis slettet indlægget mens jeg var ude at modtage et af mine dagplejebørn...
      Så havde jeg ikke lige overskud til at lave et nyt ;0)

      Slet