Jeg har fået flere lapper...

Og et eller andet sted - så tiltaler det mig ret meget, den her måde at gøre det på...
Det udfordrer ens kreativitet, at man får nogle materialer tilsendt, og så må man bare få det bedste ud af det...
Det får en lidt ud af komfortzonen - Måske endda rusket lidt op i hvordan man "plejer" at gøre det...

Jeg har nu modtaget lapper fra 6 byttemakkere... 
En fjerdedel af mit tæppe - Eller "kvartdelen" som Marcus bliver ved med at sige ;0)
Jeg har i denne omgang modtaget lapper fra:

I skal da heller ikke snydes for hvordan lapperne ser ud sammen...

13 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig altså til at se det hele syet sammen!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig... Jeg glæder mig også til at modtage resten af lapperne :0)

      Slet
  2. Ej det ser da rigtig fint ud!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror såmænd det bliver helt godt :0)

      Slet
  3. Det bliver nogle fine tæpper, der bliver produceret. Har ikke tid til at deltage, men nyder at se alle de smukke stofstykker rundt omkring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er ret spændende at følge med i dem allesammen...

      Jeg er overrasket over hvor forskellige de bliver!

      Slet
  4. Hvor ser det spændende ud. Mangler du mon flere bytte makre? Jeg er lige sprunget med på legen og mangler bytte makre :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mangler lige en enkelt - Men så har jeg også fundet de 24 jeg skulle bruge...

      Slet
    2. Så du kan lige nå med ved mig :0)

      Slet
    3. Men mail mig lige din adresse på Arliana.Swann (a) Gmail.com

      Slet
    4. Super - har sendt dig en mail :-)
      Kh Line

      Slet
  5. Hejsa,
    Fandt lige din blog fordi du også er tilmeldt til blogtræf i start af februar. Mangler du mon stadig byttemakkere, så vil jeg rigtig gerne bytte. Skriv endelig en mail, hvis du stadig har lyst til at bytte
    haandlavetkarma (at) gmail.com
    Varme hilsner Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har allerede 24 byttemakkere nu - Men jeg mangler at få adresser fra et par stykker af dem... Så måske har jeg stadig nogle pladser åbne

      Slet