Når nu...

Jeg lige for en gangs skyld er igang med at ændre hele udtrykket i halvdelen af huset...
(det kender I da godt derude - gør I ikke???)

Så er der kommet et par ting frem fra ønskelisten som jeg virkelig, virkelig, virkelig, virkelig gerne vil have....
I kan lige få et lille smugkig på dem...
Og så kunne jeg godt tænke mig nye lamper til over kogeøen og spisebordet...
Jeg ved dog ikke helt hvad jeg egentligt vil have til at hænge der - Men én ting er i hvert fald sikkert... Det bliver ikke en foldelampe!!!
Jeg har en fra Normann Copenhagen over spisebordet lige nu...
Den er virkelig flot, men ush den er træls at få gjort rent...
Og så er den for øvrigt også blevet gullig i materialet - ØV!
2 gule bumling - str stor
Pendel, Fogh og Mørup, Retro high-end: et sæt gule
papillon clear
IKEA PS MASKROS Loftlampe IKEA Giver dekorative mønstre på loftet og væggen.
Kender I til nogle fede lamper, til ikke alt for mange penge???

2 kommentarer:

  1. Nu ved jeg ikke hvad du mener med mange penge, men her er en skøn butik, som har den fedeste stil, til ok penge :) lebencph.dk - Held og lykke med al den nye indretning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo atk :0) Den kommer til at tage lang tid at få gjort færdig tror jeg ;0)

      Slet