Vi havde en vældigt hyggelig...

Og meget stille og rolig nytårsaften...
Men stadset op efter alle kunstens regler...
Og med et veldækket nytårsbord...
Det er godt nok sjældent at der bliver gjort så meget ud af borddækningen - Men hvor er det da hyggeligt at få gæster, og gøre noget ud af det hele...
Det må jeg til at gøre noget mere i ;0)
(Og ingen kommentarer om den krøllede dug - akrylduge er så besværlig at glatte ud...)
Til sidst et actionpic fra aftenen..
Vi nød den i selskab med gode venner, brætspil, fjernsyn, god mad, børnefyrværkeri og et gammelt abe-buzz spil på ps2'eren

Nu er AL pynten pakket væk (inkl juletræet - som ellers har stået fra lillejuleaften og til i dag)...
Huset er ved at være gjort helt rent, og dagplejebørnenes højstole er sat rundt om spisebordet igen...

Tilbage er kun at sige godt nytår til jer alle igen...
Og jeg håber virkelig det bliver et godt og lykkebringende år for jer alle!

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår :)
    Sikke et fint nytårsbord I fik dækket - det er så skønt at gøre lidt ekstra ud af det hele. (Og bare rolig, vores dug var også krøllet... Upsi...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det virkelig... Jeg elsker det ;0)

      Slet
  2. Godt nytår til dig også, er død misundelig på dit smukke spisestel, det gør i hver til fald, at jeg ikke ser den krøllede dug ;O).

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver stadig samlet på... Men jeg synes det er så smukt, så smukt :0)

      Slet