Så er den sidste bunke lapper kommet...

Og jeg har fået lagt dem op som de skal syes sammen...
Så skal både jeg, og symaskinen lige være friske - OG, jeg skal have regnet ud om jeg kan slippe uden om at skulle klippe alle lapperne til. Måske skulle jeg kaste mig ud i at sy dem sammen i hånden?
Så går der i hvert fald et stykke tid før tæppet er færdigt :0)

Først lapper fra skønne Britta
Og fra Dottie.dk
Og så lige et sneakpeak på hvordan det kommer til at se ud, når det engang er færdig...
Min stakkels mand blev tvunget ud i at hjælpe mig med at lægge lapperne op (spørg lige om han syntes det var fjollet... hæ hæ)...
Jeg har fået en enkelt lap der var to af (men til gengæld har jeg også fået et par ekstra lapper, så jeg kunne tage den fra)... enkelte af stofferne har jeg selv i min samling, men størstedelen af stofferne er helt "nye".
Jeg tror det bliver et skønt tæppe!!!

6 kommentarer:

  1. This will be super nice! :)

    SvarSlet
  2. wauw- hvor er det sjovt at se et samme størrelse som mit og så anderledes- men alligevel med de samme stoffer ind imellem- jeg ville gå igang med at sy, og så rette til undervejs hvis det bliver for slemt og de er for store:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke de for store der er problemet... Det er de tre-fire stykker der er noget mindre end de andre

      Slet
    2. Kan du ikke tegne en 14*14 cm firkant på dem så du kan sy efter stregen og køre en cm somrum på resten?

      Slet
    3. Det var en god ide... det gør jeg :0)

      Slet