Hurra... I'm back!!!

Jeg føler mig næsten i live igen :0)

Ting lugter stadig mærkelig, der er stadig mærkelig eftersmag på alting, og en meget let tendens til kvalme...
Men jeg kan spise, jeg kan hjælpe til i huset igen - og jeg har sågar rørt ved noget af mit hækletøj i dag...

Wuhuu - Jeg er så glad!!!!

Til at fejre det, vil jeg lige vise jer noget jeg MEGET hurtigt syede, da jeg i sin tid ventede Alba
Det er den store krammepude... den med Hollie Hobbie-stoffet (som min mor købte tilbage i 80'erne, men aldrig fik brugt...)
Jeg tog bare det stof jeg havde nok af til at sy et pudebetræk (og så tænkte jeg kun på at det skulle se pænt ud når jeg lå med den. Jeg havde ikke skænket det en tanke hvordan den så ud når den ikke var i brug... *fnis*).
Jeg orkede ikke at bruge en formue på at købe sådan en mamma-pude... Og samtidig, så må jeg indrømme at jeg ikke ville undvære den for noget!

Jeg har syet et betræk der er godt 40cm bredt og 180cm langt, og så har jeg bare stoppet en af ekstradynerne ind i som fyld.
Den støtter godt under maven - Er en lise at ligge med, også i forhold til mit bækken - og lang nok til at jeg også kan bruge den som hovedpude...
Når babyen bliver født, bliver betrækket bare vasket, og så er det også en skøn ammepude, som virkelig kan formes så den støtter arme og baby optimalt.

Og så var det da noget billigere at tage noget stof og tråd jeg allerede havde, og en dyne jeg også havde - og lave min helt egen udgave af puden ;0)

Nu overvejer jeg bare, om jeg ikke skulle lave mig et ekstra betræk?

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage... :) Kender følelsen når kvalmen letter og overskuddet så småt vender tilbage.. Det er skønt!

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt at høre at du har det bedre. Det er frygteligt at have det så dårligt...især når man også har andre børn at tage sig af. Puden er rigtig smart.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også lykkelig for at have det bedre... Det har været hårdt for både Marcus og Alba. Marcus fordi han har gjort en stor del af de ting i huset jeg "plejer" at ordne - og Alba fordi hendes mor slet ikke har haft det vanlige overskud til hende...

      Slet
  3. Velkommen tilbage, ja den første tid af en graviditet kan på ingen måde beskrives som "den søde ventetid"!

    Orv, kunne være jeg skulle lave sådan en pude, syntes allerede jeg kunne have glæde af lidt ekstra støtte til maven!
    Smart at bruge en ekstra dyne som fyld!

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det - jeg kan kun anbefale den!

      Slet