Mors dag....

Dagen hvor pigerne elsker at købe/lave gaver til deres mødre, og hvor en stor del af drengene stadig ikke har fundet ud af det er en god ide..
Jeg ved i hvert fald, at herhjemme, der fik min svigermor aldrig morsdagsgaver før efter jeg kom ind i familien...tsk tsk tsk!

Almindeligvis tager jeg den nemme løsning - bare lige en omgang interflora, bestille nogle buketter, finde eller skrive nogle digte til mødrene, og så er det ligesom klaret...

Men hvis man nu ikke har lyst til at være helt så "kedelig" - Eller måske har erkendt at når ens mor har 7 børn og en milliard børnebørn, så får hun VIRKELIGT mange blomster!!!
Tjahh - så er der da et alternativ lige her: http://www.trendsales.dk/nfo/mors-dag-2013...

Personligt kunne jeg godt leve med et af tørklæderne...
Men skulle mine børn og mand glæde mig, så kan Trendsales diske op med mangen en ting fra min ønskeseddel... 
Feks. En neongul køkkenrulleholder fra Neonliving...
Eller en af de nye runde bakker fra Ferm Living...
Nogle gange kan man være heldig at finde det brugt - andre gange er det helt nye ting, men ærlig talt... Så er det da smart...!

------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar