Dengang....

Da Marcus var lille...
Der havde jeg en søster som boede i Aarhus, der havde en jævnaldrende dreng...
(Jeg har stadig søsteren, hun bor bare ikke i Aarhus længere)

Og jeg udnyttede det jo gerne, til at tage på weekend og dets lige deroppe, så jeg kunne hygge med hende...
En af de ting vi altid gjorde, var selvfølgelig den obligatoriske strøgtur...
Og hold fast hvor kunne vi da ose i butikker...
Ikke så meget fordi vi shoppede til os selv - Det var mest til børnene og til hjemmet.
Men hold fast hvor var det da drønhyggeligt!

Som oftest tog vi lige et smut indenom Magasin og/eller Salling - Der er jo god plads til at man kan få barnevognen med rundt. Der er pusleplads og café, og elevatorer til at få vogne og varer med sig rundt på etagerne...
I Magasins café var der en skøn brunch som vi gerne lige skulle have noget af... Og når vi var færdige der, tog vi lige en osetur rundt i legetøjsafdelingen og børnetøjsafdelingen...
Ihh, hvor har jeg lagt mange penge der... For de havde altid et eller andet godt tilbud der bare ikke kunne modståes...
Og det er altså svært at stå imod når der er gode tilbud - Kender I ikke det???

Jeg ved i hvert fald at min mand jævnligt siger, at bare fordi det er et godt tilbud - Så kan jeg jo godt vente lidt med at købe den eller den ting...
Og han har jo nok ret - Men det er altså svært at lade være...
Jeg siger det bare ;0)


Lige for tiden - Der har de i Magasin tilbud på lækkert babytøj lige her: Babytøj udsalg...
Og egentligt - så kunne jeg godt trænge til nogle nye basisbodyer til babyen....

Men manden, han siger jo sikkert nej - For der er alligevel et stykke tid til babyen kommer ;0)

-------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Magasin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar