Jeg ELSKER...

At få gaver...
Og jeg ELSKER når mine børn får gaver!!!

Denne gang var det Alba der var heldig at blive begavet med lækkert legetøj fra Purebaby...
Godt nok var det mig der valgte hvad hun skulle have - Men ud fra hvor meget hun har leget med det siden hun fik det, og hendes reaktion da hun åbnede pakken... Så valgte jeg rigtigt!
Det er et buet hus - Og Alba er vild med farverne!
Hun synes også det er sjovt at hive fra hinanden, men kan ikke helt finde ud af at samle det igen, kun med hveranden...
Så må jeg jo bare hjælpe hende lidt...
Det er GOTS-certificeret, hvilket jo er fint... Men det ændrer ikke på, at det virker meget ru (som om det slet ikke er blevet slebet efter at det er blevet skåret ud) - Og det resulterer i en ret ubehagelig "kridt på tavle"-lyd når man skubber delene sammen...
Alba er dog ikke generet spor af det - Så det er vel bare mig der er sart ;0)

Tak for gaven - Det var lige det en lille febersyg pige manglede den dag..!

(PS: Man kan for eksempel også købe en vugge her)

----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Purebaby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar