Så er 4 ugers fantastisk staycation overstået...

Og jeg tror godt, at både min mand og jeg kunne nuppe 4 til ;0)
Vi har padlet og været ved stranden
Vi har bagt snobrød og hygget med bål
Vi har nydt at stranden lå lige op og ned af svigerforældrenes badehytte (som ligger lige ved deres sommerhus)
Det gjorde det noget lettere for mit bækken at holde til en tur på stranden- og borde, stole, liggestole, parasoller og køkken er jo en skøn ting at have ved hånden når man er luksusdyr som mig!
Vi har været rigtigt meget ude i haven
Jeg har strikket og hæklet meget
Alba er kommet ind på sit eget værelse... Jeg er ikke færdig derinde, og bliver det ikke lige foreløbig - Men I kan det få et lille kig her
Og så har vi fjollet, og nydt samværet som familie (selv om Marcus nu også har haft travlt med at feriere ved bedsteforældrene på begge sider af familien - og af flere omgange)...

Jeg har også fejret min fødselsdag med hyggelig brunch med veninderne - og stort ta' selv-bord for familien....
Men jeg havde så travlt med at forberede før, og hygge mig imens, at jeg har glemt alt om at tage billeder ;0)
Lige bortset fra dette, taget efter brunchen:
Nu har jeg lige 4 ugers arbejde tilbage, før jeg tager mit sidste ferie, og derefter går på barsel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar