Denne uges opdatering på månedsudfordringen...

Denne uge havde lidt kritiske nødvendigheder der skulle klares...
Min mands cykeldæk havde det ikke alt for godt, og forhjulet til klapvognen punkterede....
Så selv om den ene af mine dejlige søstre er cykelsmed, og hun gjorde hvad hun kunne for at holde prisen nede, så endte det alligevel med at blive en ret stor post...

Mad: 471,-
Hygge: 409,-
Andre nødvendigheder: 751,-
Ups'ere: 160,-

Jeg er ved at være temmelig stolt af mig selv... Jeg er ved at blive bedre og bedre til at holde det, og jeg synes på ingen måde vi lider nød...
Min mand og jeg er også blevet enige om, at det måske er en ide at blive lidt bedre til at spise noget hjemmebagt kage, i stedet for at købe slik og den slags, for det kan vi jo se koster knaster...!
(Problemet er nok egentligt mere at min mand absolut foretrækker burgere, så selv om der er let mad at lave i fryseren - Så ender han med at bestille mad de dage jeg er for træt...)
Ups'eren er nok egentligt inde under nødvendigheder - For jeg var nødt til at købe noget rib til lillemandens bukser. Jeg ved ikke med jer, men lilla, pink, lyserød og rød rib er ikke lige det optimale til sådan nogle drengebukser...
Der hvor det blev til et ups, var da der også kom to mønstre fra minikrea med hjem...

Som jeg nævnte, så overvejer jeg at fortsætte ind i oktober måned, men nu må vi indtil videre se hvordan næste (og sidste) uge går...
Jeg har valgt at tage den uge med, fordi der trods alt lige når at snige sig en september dag ind...

2 kommentarer:

  1. Fortsæt endelige og opdater gerne mere :) Som en der skal spare en hel masse sammen for at komme af med gæld og baby udstyr.

    Syntes det er dejligt at læse og høre om andre der kan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da dejligt at høre...

      Det er også motiverende for mig at bruge bloggen på den her måde, jeg får et bedre overblik over sagerne synes jeg...

      Slet