Engang for længe siden...

Var der en helt igennem pragtfuld lille dreng der hed Marcus...
Hans mor kunne godt lide at klæde ham i lækkert tøj, og brugte muuuligvis lidt mange penge...

Det var egentligt ret godt klaret, for dengang var det mest Joha, Føtex, H&M og den type mærker der var fremme i skoene...
Børnetøj og design var stadig i dens vorden, i forhold til hvad det er i dag...

Anyways...
Hans mor faldt over den SKØNNESTE flyverdragt, som godt nok kostede mere end hvad de plejede...
Men hvor var den dog fed...
Så fed at den er blevet gemt i 12 år og brugt af hans lillesøster, og den ligger også og venter på at blive brugt af hans lillebror næste år.
Som I kan se, så er den fra Lego Wear - og jeg synes stadig den holder..!
God kvalitet, lækre farver... Og bortset fra den er beskidt og trænger til at blive vasket, så kan man faktisk ikke se at den har været brugt af 2 børn...
Og læg lige mærke til lommedetaljerne...!

Arhmen, den er jo alt for fed...
Jeg er glad for at jeg har gemt den, for det er nu meget rart at kunne give ens børn lækre sager på, uden at skulle betale så meget...
Faktisk havde jeg købt en anden flyverdragt til Marcus, som jeg endte med at bytte fordi jeg bare var så vild med denne...
Det er nu sjovt at tænke tilbage på ;0)

Havde jeg ikke en skøn flyverdragt fra Lego Wear liggende til lillemanden, så kunne jeg måske godt være fristet til at købe denne til ham

Selvfølgelig kan der også købes noget til pigerne, bare prøv at se med her: pigetøj i god kvalitet 

-------------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Lego Wear

Ingen kommentarer:

Send en kommentar