Og så til sidste par bukser...

Syet efter minikreas ballonbuksemønster
Blusen er ikke helt ren, men jeg fangede hende lige om morgenen, inden hun havde fået tøj på ;0)
Det her er absolut det mest komplicerede par at sy - men jeg er godt tilfreds med dem...
Der er et par småting der skal justeres, men de er væk med øvelsen (og nu hvor jeg har prøvet at sy denne udgave)...

De er syet i noget uldstof, jeg har fået for mange år siden af min moster, og foeret er virkelig skønt (men jeg har selvfølgelig ikke fået taget billeder)...
Det er gammelrose satinfoer med en grå stribe og noget pletteværk - meget klassisk og lækkert.
Jeg kunne godt finde på at sy en lille frakke eller noget andet til Alba i kombinationen af de to stoffer igen...

Pink knapper købt i Tiger for et års tid siden, og pink kantbånd fra Stof2000

Muligvis (kun muligvis dog) laver jeg en DIY på hvordan I kan lave denne udgave... Sig til hvis der er stemning for det..!

Og til sidst kan I da lige få et lille billed af de fire par bukser jeg har syet til hende efter Minikreas ballonbuksemønster
Så nu har jeg fået syet 4 par bukser og en jakke til Alba, ud fra hvad jeg havde liggende... Det er da ikke helt dårligt ;0)

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med din ide med knapperne... Den kommer jeg nok til at kopiere... det ser død godt ud.. :o) og ja... flæserne skal jeg også have prøvet.. dem har jeg også set hos Poeten og stinemor... :o)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle super fine bukser :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg er også selv rigtigt glad for dem

      Slet
  3. jeg er jo vild med de bukser, men det ved du allerede:-)
    K.h.
    Christina
    P.s. Hvad besluttede du dig for? Er knapperne kun til pynt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev bare syet sammen... Bukserne er jo lavet til at trække ned og op - så dovenskaben fik liv at vinde ;0)

      Slet
  4. De er så skønne. Er vild med "klappen". Jeg ville elske en DIY, for sådan et par bukser er jeg nødt til at lave til Ronja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er igang med at lave en DIY - den kommer nok i starten af næste uge :0)

      Slet