Så...

Her den anden dag, nævnte jeg jo den her reol som jeg gerne vil have sat døre op foran, så jeg kan holde katten ude af den...

Og jeg har gået lidt og tænkt hvilket træ det skulle laves i...

Jeg ved min mand foretrækker mdf, men så er der jo også næsten et krav om at det skal males (i hvert fald der hvor der ikke bliver sat en fotostat op) - og så er vi ude i at der skal slibes, og grundes, og males, og males igen (og pyyyha, jeg får sved på panden bare ved tanken)...

Men...

Jeg tror faktisk godt jeg kunne tænke mig at lågerne blev lavet i sort mdf...
Jeg tror det ville se blændende godt ud, selv hvis jeg ikke får sat en fotostat op - Og træet kan bare stå råt så...

Eneste problem er at det er dyrere end normalt mdf - og sikkert skal bestilles hjem...

Jeg ved ikke med jer, men jeg synes i hvert fald ikke jeg plejer at falde over det sorte mdf når jeg går rundt i XL-Byg eller andre steder...
Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl, det er ikke ligefrem fordi jeg har gået og kigget efter det :0)

--------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med XL-Byg...
Hvor man også kan købe vinduer fra XL-byg.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar