Jeg ELSKER bare...


Minikreas symønstre...
Ikke at jeg har så vanvittigt mange af dem endnu, men dem jeg har er jeg virkelig glad for!

Tilsyneladende har de udgivet nye mønstre, og lidt af dem skal jeg vist have set nærmere på engang når jeg får tid (og råd)..

Her er min ønskeliste derfra:
Newborn KJOLE MED SKØRT 10005
Denne måtte de godt lave op til en str. 4
Babysæt 104000
Jeg ville elske at lave sådan et sæt til Arn (eller flere)
HELDRAGT 10550
Denne har jeg det perfekte stof til - Arn ville bare blive så lækker!
Minikrea T-shirtkjole 20003
SÅ FIIIIIIIIN!!!
Cirkel nederdel 20101
Jeg må lave en masse små flæsenederdele til Alba
MiniKrea TUNIKA 20200
Jeg havde en t-shirt fra Gro i præcis dette mønster til Alba, jeg må have nogle flere, for hun var så bedårende (og det er temmelig meget billigere at sy dem selv, i stof jeg har liggende)
Minikrea Hættebluse 20201
Jeg elsker spidse hætter
MiniKrea Retro Overalls 20455
Jeg har dette mønster i babystr. men tnk hvis jeg også lige havde det i Alba str. så kunne de begge have et par
Hættejakke 20505
Jakken er heller ikke dum...
MiniKrea HAREMSBUKS 30303
Min mor hader sådan nogle bukser - men jeg synes de er skønne... Måtte for min skyld godt laves i en mindre str.
MiniKrea BAGGYBUKS 30304
De her må også godt laves i en mindre str - tak!
Hvis nu nogle af jer vil sælge et af mønstrene til billig penge, så råb lige højt - ikke???

9 kommentarer:

  1. Flæsenederdelene tænker jeg umiddelbart du kan tænke dig til? Ligner en kvart sol nederdel med baner på. De har fået mange gode mønstre ja :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også jeg kan - jeg er bare et meget dovent menneske når det kommer til stykket ;0)

      Slet
  2. Du må jo håbe på at vinde overalls mønstret hos mig;-) Jeg har selv tunikamønstret og det er helt klart en favorit, fordi man kan sy så mange varianter.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det gør jeg da bare lige... selv om nederdel og tunika-mønsteret du vist udlover senere, også godt måtte komme hjem til mig at bo...

      Jeg vil sponsoreres af minikrea ;0) Men så skal jeg også have aaaaaalle mønstrene ;0)

      Slet
  3. Min oplevelse er, at pasformen er virkelig dårlig i Minikreamønstre. Deres heldragt har nogle mærkelige proportioner - og det mønster er jeg gået helt væk fra. Måske andre har samme - eller andre - oplevelser?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. De bukser og bluser jeg har brugt minikreas mønster til at sy (og en enkelt kjole) har jeg været godt tilfreds med...

      Men nu har jeg kun prøvet ballonbukserne og raglanblusen, så jeg skal ikke kunne svare på om de andre er træls i pasformen

      Slet
  4. Minikrea er en helt ny verden for mig!! Jeg havde hørt det nævnt her i blogland et par gange, men fik først rigtig taget mig sammen til at tjekke det ud da Christina fra "Carla og Krudtuglen" lavede en give-away med dem. Hold nu op jeg blev begejstret... sikke en masse fine fine mønstre!! Jeg har allerede stået med et af dem i hænderne i Panduro, men befluttede mig for at vente til jeg lige har gjort lidt flere af de projekter færdige, som jeg allerede har købt ind til.... men så skal den ellers også bare have gad ;)

    SvarSlet
  5. Haha... den skal ikke have "gad", den skal have "gas"!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt... det er med at komme gennem listen før man går igang med noget nyt ;0)

      Slet