Gad vide hvad Martin siger...

Til at smage på disse?
Jeg har nemlig droppet weekendslikket denne weekend, til fordel for fødselsdagskage og så de her Sbrød...

Små snacks baseret på rug og fuldkornsmel...

Alba og jeg gik igang med at smugspise lidt af dem - Og hun syntes vist de var ret lækre...!
De røg i hvert fald så hurtigt indenbords at jeg ikke nåede at tage et billed af hende med dem...
Da jeg spurgte hvad hun syntes sagde hun "Uhm, dejlig rugbrød"...

Det er ret store ord fra den lille frøken..!

Almindeligvis ser hendes rugbrødsmadder sådan her ud når hun er færdig med dem:
Pålægget er spist, smørret slikket af dem - og brøddet, det agerer helst legetøj!

Hvad jeg synes om Sbrød?

De minder lidt om et bestemt morgenmadsprodukt i konsistensen, men det er ikke en skidt ting for de er dejligt sprøde!
De smager godt (i hvert fald den pose vi testede her), og så mætter de (til forskel fra almindelige chips)...

Har I selv lyst til at smage, så sætter jeg en give away igang i morgen, med lidt forskellige smagsvarianter!

-----------

Indlægget er bragt i samarbejde med KiMs A/S

2 kommentarer:

  1. en snack give away.. hmm.. tror hellere jeg må prøve.

    nuser billede af Alba.. og så håber jeg Marcus fik en god dag, han ville ikke have kage her fordi han skulle hjem og have mors .. :)

    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Og han fik den også - selv om han var slemt skuffet over at han skulle dele med os andre ;0)

      Slet