Jeg er en samler...

Det ved alle der har været et smut forbi mit hus...

Ikke sådan at alt vælter ned i hovedet af folk, men lad os bare sige at diverse skænke, skabe og skuffer ikke står tomme her i huset ;0)

Når man samler, er man ind imellem nødt til at sortere lidt i sagerne og skille sig af med noget - Ellers så ender man i førnævnte undtagelsestilstand hvor man risikere at få diverse genstande i hovedet når man bevæger sig rundt i hjemmet...

Således blev Instagram for et stykke tid siden spammet med billeder af mig, der var igang med at sortere i mine tasker....
Og der er altså en del...

Faktisk slettede jeg de fleste af billederne igen fordi det måske var lidt flovt.

Men mens jeg sorterede tasker gik det op for mig at jeg manglede et key-item. 
Nemlig en kuffert af en art...

Jeg har rygsække, vandretasker, sportstasker, weekendtasker, håndtasker og skuldertasker - Men ingen kuffert..!
Og jeg ved af erfaring at det er det jeg foretrækker at rejse rundt med når det handler om at skulle med fly.
De der dejlige hjul, de kan ikke undværes hvis man er mig...
Indtil nu har jeg lånt mig frem, og det har hovedsageligt været kufferter der ikke havde det helt så godt længere (hvilket skaber nogle helt andre problemer vi ikke snakker om nu)...

Men kuffertproblemet har CarrieAlong afhjulpet...
Jeg gik lige ind og trykkede på kufferter, derefter kabinekufferter og vupti var der lige en lækker blå sag til mig, som oven i købet var sat ned i forbindelse med januarudsalgs-slutspurten.

Og de leverede superhurtigt, dagen efter faldt jeg nærmest over pakken uden for min hoveddør...

Alba hjalp mig med at se lidt nærmere på den, og jeg tror bare jeg vil lade billederne tale for sig selv..!
Johh - Der er vist plads til det mest nødvendige... Og den skal også nok holde til at vi får den brugt...

-------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med CarrieAlong

1 kommentar:

  1. Hej Karen
    Jeg skriver på vegne af carriealong, og for at hjælpe dine læsere. Jeg kan se at begge links i din blog her går til en side der ikke eksisterer længere.
    Kan du istedet sende de lniks til den her adresse?:
    https://www.carriealong.dk/kufferter

    Tusind tak
    Jacob

    SvarSlet