For et par uger siden var jeg nede for at besøge min mor og søster...
Min søsters yngste dreng var hjemme, og han hyggede sig med at nusse om Arn...

Da jeg skulle til at hjem af, kom han hen til mig og spurgte: "Moster Karen, skal du hjem nu...? Du skal lade den tykke baby blive her ved mig..!"

Og jeg kunne bare ikke lade være med at grine...

De siger jo at sandheden skal høres fra børn og fulde folk - og der er da vist egentligt noget om snakken...

Bedøm selv:
Min Arnbasse klarer sig vist ganske glimrende på sin mors mælk - og når man tænker på at han ikke rigtigt har vist interesse for rigtig mad endnu, så får han lov til at klare sig på mælk alene lidt længere..!

12 kommentarer:

  1. Hihi - hvor sødt! Han mangler vist ikke noget, og det er jo kun dejligt at man ikke skal bekymre sig om om de tager nok på.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det gør han vist ikke :0P

      Slet
  2. Ej hvor var det sødt sagt :-) han holder sig rigtig fint. Der er ik noget som en dejlig buttet baby!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vild med dejligt buttede babyer - så han får masse af kys og kram ;0)

      Slet
  3. Han er supersøt - skulle ønske jeg kunne løfte ham opp og gi ham en kos :) Fin påske til deg :)

    SvarSlet
  4. Arnbassen er dejlig, og højt elsket :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er en rigtig skat...

      Det er egentligt lidt synd at Jonathan kun kalder ham "Arm" nu - det var ret sjovt han blev ved med at kalde ham for "tykke baby"

      Og du skulle have set ham tidligere i dag, han sad og var SÅ god til at underholde Arn

      Slet
  5. Nårh en dejlig tyksak ♥ !
    Og sød fætter :-).
    Elsker tykke babyer. Mine egne har været rene pragteksemplarer i den retning ;-)...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tykke babyer er noget af det lækreste...

      Indtil de begynder at bevæge sig er der jo heller intet atypisk i at de er tykke de der babyer ;0)

      Slet
  6. Nåhhh, så kær han er. Babyer skal da være runde, synes jeg.
    God påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg klager bestemt heller ikke over han er rund - Jeg elsker hver eneste babydelle på hans lille lækre krop ;0)

      Og rigtig god påske til dig..!

      Slet