Noget om at rejse....

Jeg har aldrig rejst særlig meget...
Jeg har været i USA/Mexico da jeg var 15, så har jeg været i London i 3-4 dage da jeg var i starten af 20'erne...
Og jeg har også været fire dage i Sankt Petersborg...

Jo, og så har jeg da også været med skolen/universitetet i Sydslesvig, Oslo, Stockholm og Helsinki (og på Bornholm)...

Og så er der selvfølgelig de sommerhusferier i Danmark mine forældre en sjælden gang i ny og næ tog os med på...

Men det er ikke meget, og det er bestemt hverken hvert, eller hvert andet år jeg er ude at rejse...

Faktisk tror jeg det er mindst 5 år siden sidst..!

Økonomien er ikke til det, børnene er så små, og så er jeg vist ikke særlig god til at prioritere den slags...

Hvilket er rigtig synd for min mand, for han elsker at rejse - Og har gjort det meget både som barn og voksen...
Han har været på skiferier, kør-selv ferier, han har været på rygsæktur i Thailand og så videre...

Derfor har jeg nogle gange prøvet at deltage i konkurrencer om rejsegavekort, men det er som om at min blog er lidt for lille til at konkurrere med de andre deltagere derude...

Så det er blevet ved drømmen..!

Men jeg bliver snart nødt til at prioritere det, for jeg kan mærke på mig selv at JEG også rigtigt gerne vil afsted...

Det ville da ikke være så ringe feks at tage et par uger i Caribien (et rejsemål jeg er SIKKER på at både Martin og Marcus ville være vilde med)...
Og så skulle det gerne lige kombineres med et smut til New York (et rejsemål som JEG helt sikkert ville være vild med)...

Det gad jeg godt gøre med min lille familie..!

Jeg ved også at min mand rigtigt gerne vil have os med til Thailand/Phuket som er et dejligt område, hvor han selv har rejst lidt rundt og mere end en gang nævnt at han gerne ville have os med til...

...
...
...

Men I år nøjes vi nok bare med at besøge nogle venner i Ebeltoft, og låne svigerforældrenes sommerhus lidt...

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Top Tours

Ingen kommentarer:

Send en kommentar