Nogen dage...

De vil bare ikke vendes til noget positivt, lige meget hvad man gør...

Ikke at dagen i dag har været dårlig, den har bare ikke artet sig og alles temperament har været lidt for meget oppe at køre...

Teenageren har været lidt for stædig, Alba har sovet lidt for lidt (læs overhovedet ikke) til middagslur, dagplejebørnene ville hele tiden lege med det samme legetøj eller læse den samme bog, med dertil hørende konflikter - og mirakelløsningen (at tage dem med ud at gå tur og på legeplads) lykkedes ikke, så der var en masse skrig og skrål både på ud- og hjemvejen...
Manden kom hjem fra arbejde i en ret træt udgave (hvilket gerne er ensbetydende med at lunten er en anelse kort)...

Dog har der stadig været ting i dag som jeg kan være glad for...

Jeg sprang ikke i luften...
...
...

Jeg gentager - JEG SPRANG IKKE I LUFTEN!!!

Så selv om jeg har været omgivet af dårligt humør og småkonflikter, så har jeg selv været ret zen...
Og det synes jeg er en ret så positiv ting...

---------------

Den anden gode ting er, at Starfashion holder 1-års fødselsdag, med dertilhørende gode rabatter - blandt andet med minus 20% på de nye efterårsvarer (brug koden STAR)
og yderligere 10% på de allerede nedsatte varer (brug koden SOMMER)

Hvis I vil bruge begge koder, så skal I lige være opmærksom på at I ikke kan bruge dem begge i samme ordre..!
Hele herligheden varer indtil den 14. september...

Jeg tænker at jeg godt må trøsteshoppe en lille smule oven på sådan en dag - Eller hvad siger I?

8 kommentarer:

  1. Flot - klap på skulderen til dig :-)

    SvarSlet
  2. Shop du løs - vi har alle de dage en gang imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis er det ikke alt for ofte ;0)

      Slet
  3. Det er lige præcis sådan nogle dage man kan shoppe igennem med god samvittighed.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - et "I'm spending money"-kick er den perfekte kur på sådan en dag

      Slet
  4. Åh, altså, kender godt den slags dage, hvor man bare tæller ned til, at alle kan komme i seng. Sejt at du forblev zen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis er den slags dage jo ikke et fremmed fænomen, og jeg værdsætter at de er ret sjældne her i huset...

      Slet