Der er så meget man ønsker sig...

Specielt hvis man har lidt samlertendenser (som jeg helt sikkert lider lidt af...)

Jeg har (igen igen) været ved at se lidt på stoffer jeg godt kunne forestille mig at lave noget til ungerne eller hjemmet af, og I får her et udsnit af favoritterne...
Kølkær Stof og Hobby
Stofstedet
Stof og Stil
Stof2000
Stofdepotet
Det er hovedsageligt jersey og isoli, men der sniger sig lidt faste stoffer ind fra stofdepotet, stof2000 og stof og stil...
En enkelt voksdug har også sneget sig ind i collagerne...

4 kommentarer:

  1. Årh ja! Jeg kunne også bruge en formue på lige nøjagtig stof hvis jeg ikke skulle tænke på økonomi ;)

    Der er flere imellem som jeg også har kig på kan jeg se, lidt sjovt :)

    Og ja, du kan tro jeg vil nyde aftenen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er da lidt sjovt...

      Der er så meget smukt stof derude i verden

      Slet
  2. Får du muligheden for at handle fysisks hos Kølkær stof og hobby, er der også rigtig mange gode tilbud at hente i hans stof-restehjørne, hvor alt sælges til halv pris eller mindre, men uha, uha for en butik at komme ind i Fristelserne får bare ingen ende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som om det godt kunne gå hen at blive et spændende men dyrt bekendtskab hvis jeg nogensinde kommer dertil

      Slet