Stor - lille eller midt imellem???

Åhh ja...

Alba ruller sig ud for fuld skrue, og jeg kan godt fortælle jer hun udvikler sig til at blive en lille rappenskralde...

Hver gang Marcus spørger hende om et eller andet lyder svaret prompte og bestemt "NEJ"...

"Alba, må jeg se fjernsyn???"...
"NEEJ"...

"Alba, må storebror komme forbi???"
"NEEEEJ"...

"Alba, storebror skal lige have en banan"
"NEJ, Marcus..."

Der er lidt at arbejde med der, når selv teenageren bliver sat til vægs af hende..!

Og så er hun i den klassiske kan næsten/vil selv-fase....
Hver morgen vil hun selvfølgelig på toilet og tisse (selv om hun absolut ikke tisser på toilettet, men stadig har gang i den ble der), og det er altid lige i det øjeblik jeg siger at hun skal have overtøj på (suk)...
Og tøjet - mind mig ikke om det!!!

Det er kun nederdele, strømpebukser og kjoler der dur - Alt andet skal hun bestikkes til at hoppe i...

Den anden dag fik jeg hende til at tage et par bukser på i en hel TIME - Jeg bestak hende med en tur på kælkebakken...

Den anden dag spurgte jeg hende om hvorfor hun kun vil have kjole på?

"Fordi man kun er en prinsesse med kjole" kom svaret straks...

Jo, johh - gad vide om jeg kan få hende til at tro på kronprinsesse Mary også er en prinsesse på de billeder hvor hun har bukser på?
Man kan næsten se det - ikke?

Charme, selvtillid og lækkert hår - det skal nok komme til at passe på hende ;0)

2 kommentarer:

  1. Uha det lyder næsten som hjemme som os. Der har vi STORE diskussioner om tøjet for tiden, og børn der konsekvent siger NEJ! når man beder dem om noget. Vi skal får nok at se til når de små banditter bliver teenagere, ik ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja...

      Det er til at få grå hår i hovedet af at tænke på ;0)

      Slet