Ind imellem...

Så kan jeg godt savne de gode gamle dage, hvor jeg bare fik et fast emne kastet i nakken fra Trendsales - Og så skulle jeg ellers forsøge at formulere et indlæg der var positivt...

Jeg tror kun det har været svært for mig en eneste gang - Og det kom muligvis til at skinne igennem at jeg ikke selv var supervild med det mærke der skulle skrives om...

Til gengæld har jeg fået skrevet både komiske, alvorlige og reflekterende indlæg, som I som læsere har responderet godt på...

...
...
...

Men her på det sidste, der er jeg enten blevet for dårlig til at skrive sponsorerede indlæg - Eller også så er de blevet for ensformige...

I hvert fald, så har jeg selv en trang til at trække mig op ved nakken - For når jeg skriver sponsorerede indlæg, så SKAL de give udtryk for hvordan jeg selv har det med produktet/mærket/you name it...
Og det skal være noget der er interessant at læse!!

For, let's face it - Jeg scroller da også forbi cirka en milliard sponsorerede indlæg om dagen (sleeeeemme mig)..!

...
...
...

Men nu vi er ved sponsorerede indlæg, andre bloggere og den slags - Så lad os liiige tage et sving rundt om heltedyrkelse..!

(I know - nu tænker I igen over hvad jeg har gang i, men alt godt kommer til den der venter og I kender mig, jeg er vældig god til at ævle - Så... Have patience)...

Heltedyrkelse er noget vi alle gør i, i en eller anden grad - Der er mennesker der bliver set op til overalt omkring os, og VI har mennesker vi ser op til...
Nogle gør det med måde, og ville måske bare ønske at de selv havde fundet på den ide eller spottet det der stykke tøj der blev fremvist den anden dag...

Andre omdanner deres livsstil efter det deres idol nu gør, siger og går i...

Og så er der dem som måske bare værdsætter god stil, og godt kunne tænke sig at eje den selv...

Lige meget hvad, så er der en større gruppe af kendte end der var for bare ti år siden...

Journalister, bloggere, designere, skuespillere, stylister og makeupartister, realitystjerner og vejrpigen på TV2 - Alle er i en eller anden grad eksponerede i forhold til samfundet og vil opleve at have "fans" (heltedyrkere og muligvis også stalkere)...

Og det takler de, vi og deres fans på hver deres måde - og fred være med det (kan I fornemme jeg er grøn af misundelse igen - Jeg vil også være en stor, kendt og berømt blogger som alle ser op til... *surmuler lige lidt i hjørnet*)

...
...
...
Hvad har det med sponsorerede indlæg og Trendsales at gøre?

Jo - Trendsales sælger ud af diverse kendte menneskers garderobe (selvfølgelig i samarbejde med dem)...
Det kaldes for Trendsales Collection, og det giver alle os hemmelige stalkertyper muligheden for, ikke bare at klæde os som vores helt, men rent faktisk iføre os præcis det stykke tøj vi så dem i...

Temmelig nice - ikk?

Og de har fået nye samarbejdspartnere for nyligt, så der er nye menneskers garderobe vi kan rode rundt i...
picture
Fabulous darling!

----------------------------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Trendsales

Ingen kommentarer:

Send en kommentar