Da vi byggede vores hus...

Var der så mange detaljer vi skulle have på plads, og så mange beslutninger...

En af dem der kom til at være ret vedvarende (og muligvis også lidt højlydt), var valget af armaturer til huset...
Det er utroligt at det var noget der skulle komme til at fylde - Men jeg ville have Vola-armaturer, og min mand ville bare gerne have det billigste vi kunne finde i byggemarkedet (suk)...
Så en eller anden form for kompromis skulle findes (og når det kommer til min ide om design - så har jeg virkelig svært ved at gå på kompromis)...

Og lad os bare sige - Jeg fik ikke Vola i hele huset (jeg fik heller ikke dyre stikudtag, eller Arne Jakobsen dørhåndtag, eller mange af de andre dyre små luksusting...
For heldigvis kunne min mand blive ved med snusfornuftigt at minde mig om at alle de ting ville kunne skiftes med årene hvis vi skulle have lyst til det)...

Hvad fik jeg så?

Jeg fik da nogle underskønne Hans Grohe armaturer, som jeg aldrig har fortrudt valget af...

Her i huset er vi specielt glade for det store "Raindance" brusehoved, det er virkelig noget andet end den almindelige lille håndbruser når man skal et smut i brusebad..!

Formsproget er lidt det samme som jeg forelskede mig i ved Vola - prisen er lavere, kvaliteten god - og designet er smukt (også selv om jeg har set på det i de sidste 6 år)...
-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med VVSComfort.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar