Havesæsonen...

Er for mit vedkommende kommet nok igang til at min yndlingshavestol er fundet frem...

I den har jeg strikket mangen et stykke børnetøj, læst en god bog, sovet, siddet med børnene og hygget, hæklet og generelt set bare nydt det liv man har mulighed for når man er den heldige indehaver af et stykke jord som trækker en udenfor lige så snart solen viser sine stråler frem og hæver temperaturerne lidt...

Men - øhh...

Katten har vist haft kløerne i den lidt mere end en gang her i vinter *suk*

Den står normalt opmagasineret i carporten vinteren over, og i år der må jeg nok bare bide i det sure æble og erkende at vind og vejr har været hårde ved den - og så få den slebet, malet og istandsat hvis jeg vil blive ved med at have glæde af den...

Så nu har jeg taget stolen ind så den kan tørre (hvad skete der lige for at vejret blev fugtigt når jeg endelig har tid til sådan noget), blive slebet, vasket ned, tørret igen, og næste gang solen titter frem så har jeg lovet Martin at trække den ud midt på græsset for at få den malet...
For den bliver også min debut med spraymaling (gisp)...

Men stolen er det værd!!!

Når man tænker på at jeg købte den for 65 kroner i et supermarked, så er det værd at lægge lidt tid og kræfter i at kunne beholde den lidt længere - For jeg tvivler lidt på at jeg falder over samme gode tilbud en anden god gang!

Hvad med jer - Har I yndlingssteder i haven hvor I udfolder jer?

Jeg har måske nok ikke et sted som sådan - men jeg har en stol, og den har snart taget form efter min bagdel..!

...
...
...

Hvis I nu ikke har samme nære forhold til gamle faldefærdige havemøbler som mig, så klik her for at blive præsenteret for et udvalg af havemøbler (og andet havedrømmeri) som næsten kan få en hardcore sparesjæl som mig til at købe nyt ;0)

--------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med XL-Byg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar