12mok April

Jeg har været igang med at strikke en lille lyserød sag til Alba - og yeah. hun har rent faktisk prøvet den på...
Jeg er forhåbningsfuld, måske hun rent faktisk vil bruge den!
Det er en lille sag, strikket efter en Lene Holme Samsøe opskrift - Den kvinde kan noget når det kommer til at lave enkelt, fint strik til børn, skrevet på en måde så det er til at forstå - og så klassisk at jeg vil tro det er opskrifter der bare holder...

Jeg er helt vild med det lille mønsterstrikkede ærme..!

Garnet er fra gemmerne, det er noget merceriseret bomuld som jeg tror jeg har fra min mor...

2 kommentarer:

  1. Den var virkelig flott. Håper vi får se den på også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig blevet noget så fin - Så jeg satser på at den lille frøken kan overtales til at bruge den, og så skal jeg nok få taget billeder

      Slet