Nogle gange overvejer jeg...

Om jeg nogensinde holder op med at se på babyudstyr???

Er det noget der stopper når jeg er helt sikker på at jeg ikke skal have flere børn - eller bliver det mon ved fordi jeg har dagplejebørn og altid er på udkig efter smarte løsninger?

Her på det sidste tjekker jeg barnevogne ud (lige for en gangs skyld)...
Arns er ikke så pæn, og bliver nu mest brugt som sovevogn - Men hvis der nu en dag dukkede en ny lille purk op herhjemme, så er det jo med at vide hvad jeg godt vil have af vogn...

Lige nu kigger jeg inde hos Babyhome, for at se deres sortiment og jeg må se, at prisen den er ikke til at klage over!

Den her startpakke er for eksempel slet ikke dum!
Startpakke: Trille X-Trem -  Sort hvid skai - alligator
Jeg undrer mig dog lidt over hvorfor der ikke er badekar, dyne, pude, lagner og lift/voksipose med i den???

-----------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Babyhome


Ingen kommentarer:

Send en kommentar