latexmadras...

Det lyder altså lidt kinky - Sådan omtrent ligesom alle andre ord du parrer med ordet latex...

Men det slet ikke så lummert som du måske fristes til at tro efter den intro...
Ordet dækker "bare" over en type af skummadras ( og det ord er jo helt anderledes kedeligt)...
Bial Latex Madras
Og jeg indrømmer gerne, at de ligner noget der er umanerligt dejlige at sove på...
Faktisk, så ville jeg godt lige nærteste sådan én en nat eller 10.000...

Det er egentligt sjovt, for i mit hoved er skummadrasser bare sådan noget billigt noget der er alt for blødt at ligge på...
Men jeg tror måske det bare er min tankegang der er gammeldags (gisp, mig - gammeldags???)

På den anden side - jeg tror ikke engang de madrasser Martin og jeg har, er med posefjedre - Så jeg er helt sikker på at lige meget hvad, så er min seng ret gammeldags...

Suk - lidt trist at tænke på egentligt...

Nå, men hvis du vil fristes til at undersøge nye sovemuligheder, så kan du se mere lige her

-----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Bedre Nætter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar