Når jeg en dag vinder...

Mange millioner (hvilket ville være et mirakel eftersom jeg max tager en skrab i ny og næ), så skal der laves en lille tilbygning...

Bare lige et kombineret hobbyværelse/familierum, som skal kobles sammen med det nuværende kontor...

Jeg siger jer, mine drømme er fyldt af detaljer og planer for hvordan rummet lige præcis skal være..!

Og når jeg en dag er heldig at det kan lade sig gøre at lave den tilbygning, så har jeg fundet frem til den mest geniale side der kan guide dig igennem hele tilbygningsprocessen...
Lige fra at finde ud af om du overhovedet kan bygge mere på grunden, til tegninger og tilsyn med tilbygningens konstruktion...
Compara logo
Det kan I læse mere om her, og imens drømmer jeg lige videre om min helt egen tilbygning...

------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Compara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar