Når man, som jeg...

Bor i et hus hvor der helt bevidst er taget en beslutning om at have fliser på gulvene, så er det rart at have set sig godt om før valget om ens nye (og ret permanente) gulv tages...

For eksempel, så vidste jeg fra starten af at jeg ville have en travertinlignende flise i målene 30x60cm - og så var det ellers bare om at komme ud og se på sagerne...

Nu, 8 år efter, er jeg stadig vældig godt tilfreds med mit valg - Selv om jeg da ind imellem drømmer om andre smukke klinker når jeg feks ser et billede som dette...
Ikke at jeg helt ved hvad der egentligt skal til for at skifte fliser og klinker, men jeg tænker at det nok ikke er helt så let som at skifte gulvtæppe og male vægge ;0)

Anyways...

På nettet er der masser af inspiration og specielt hjemmeside Flise design formår at friste mig til at kaste mig ud i at udskifte lidt herhjemme...

Bor I nordpå, så kan I se deres udvalg her: fliser Aalborg

----------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Flise Design

Ingen kommentarer:

Send en kommentar