Har I nogensinde hørt historien...

Om dengang vi fik smækket os selv ude af vores lejlighed nytårsaften?

Da Martin og jeg først flyttede sammen, var det i hans lejlighed som kun lå et par hundrede meter væk fra mine forældres hus...

Vi havde et år valgt at holde nytårsaften selv, bare mig, Martin og Marcus (der måske var 4 eller 5 på det tidspunkt)...

Der blev lavet god mad, og vi hyggede med noget spil - Og så skulle vi ned og fyre noget fyrværkeri af...

På det tidspunkt var det sådan, at når både Martin og jeg gik ud af døren, så havde han normalt altid en nøgle med...

Altså lige bortset fra den aften...

Så da vi havde fået skudt nytårskrudtet af, og skulle til at op i lejligheden igen stod vi lige pludselig der med lange næser og ingen mulighed for at komme ind i lejligheden...

Heldigvis boede min mor og far jo tæt på, så vi gik derover og nytårshyggede lidt med dem mens vi ventede på låsesmeden som grinede af os hele tiden mens han (meget hurtigt må man sige) fik låst os ind i vores lejlighed igen...

Derefter uddannede Martin sig til låsesmed (selv om han nu aldrig har brugt de kurser til noget), og vi lærte at have ekstranøgler liggende rundt om ved folk vi kendte der boede i nærheden...

Billedresultat for mejlshede
---------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Mejlshede.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar