Der er bare noget ved fødselsdage...

Som gør én nostalgisk...

Man tænker tilbage, kommer i tanke om hyggelige små traditioner (som at bombardere verden med billeder af ens afkom i diverse nuttede situationer)...

Og tjahh...

Jeg blev nostalgisk nok til at lave et indlæg på bloggen!

Arn - Min lækre lille dreng - Er allerede blevet 3 år gammel...

3 ÅR!!!

Det virker lidt som om det var i går at jeg photobombede jer alle med billeder af ham..!


Arn havde en herlig dag - Han nød alt hvad han oplevede, også selv om jeg ikke gjorde det helt store ud af det...
Stress og fødselsdagsfejringer for masser af mennesker hænger bare ikke rigtigt sammen...

Men i år fik han et fødselsdagstog på bordet (og der blev det så stående i tre dage) - Og han knuselsker det!
Arn er jo den helt store togfan (skarpt efterfulgt af Cars og Planes), så han har kørt det lille fødselsdagstog rundt op spisebordet mange, mange gange - Og blev bare en lilel smule gnaven da jeg pakkede det væk...

Jeg har det fra Lykkeleg, som er en virkelig lækker shop....

En ting jeg virkelig godt kan lide er at de har masser af lækkert trælegetøj - Elsker trælegetøj, jeg ender altid med selv at sidde og lege med det!

Jeg har lyst til at købe mindst halvdelen af sortimentet, så tænker at jeg nok er nødt til at liste mig ind og tjekke deres Black Friday-tilbud ud..!

Anyways - Bare et lille pip fra mig, så må vi se hvornår der kommer et nyt fra disse kanter...

-------------------

Indlægget er bragt i samarbejde med Lykkeleg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar